Mjaao

av hancyfancy

Mjaao på er har fått hem en laddning nya kort. Å det behövdes verkligen då kort högen säkert krymt med flera millimeter denna sommar. Så kan vi ju inte ha det. Tycker om att ha en stadig hög på si så där 20 centimeter. Ungefär lika hög som pappershögen. För att inte tala om spillpappers högen. Fast den här veckan gjorde jag något vettigt av alla dom där remsorna som blivit över när jag punchat runt med mina orangea punchar. Jag trimmade i ordning dom med min Super trimmer, limmade ihop dom med mitt Funky stick , lite på känn,och fick mej en ganska så intressant bakgrund till mitt foto. Å håll i hatten nu. Jag har stämplat lite också. Mina kära design kollegor här på Tonic Studio bloggen är väldigt duktiga i denna ädla konst. Jag är lite av en nybörjare på det området.

 

Har till å med börjat göra mina egna stämplar i sann Pinterest anda. Kan även meddela att det kommer en urtjusig stämpel kollektion från Tonic Studios. Gå in på deras facebook sida och spana. Jag säger bara mjaao. I like it. Ha en prima vecka allesammans.

Etiketter: ,

Kommentera

