Krig

av hancyfancy

Denna vecka ser mitt pysselbord ut som att ett mindre krig har ägt rum. Det enda krigsoffret är dock jag själv. Vet inte varför jag försöker mej på att göra flera layouter på en och samma gång. Det resulterar ALLTID i någon form att explosion av papper och lim, beslutsångest och allmän galenskap. Lyckades i alla fall fly fältet och fick med mej det enda färdiga projektet den här veckan.

 

 

Bakgrunden är tillverkad med Tim Holtz saxen, tre ton silkespapper och en helsikes massa tålamod. Hjärtana kommer från Mini punchen ”Traditional heart” och dom små små fjärilarna kommer från Medium punchen ”Butterfly pattern”. Kapat har jag gjort med den idiotsäkra Super trimmern. Kapar minsta lilla pryl med den. Plus att jag skårade dom stora fjärilarna med den också. Knapparna får jag att sitta så inihelskotta ordentligt med mitt Funky glue. Nu ska jag återvända till slagfältet igen för storstädning, och för att kanske avsluta något påbörjat projekt. Eller nä. Börjar nog på ett nytt.

3 kommentarer to “Krig”

  1. Rålekker LO. Denne var skikkelig flott, med mange fantastiske elementer. Her blir man ikke mett med det første 🙂

  2. Tack, va kul att du gillade den 🙂

  3. Knallstilig bakgrunn. Tok meg 7 sec for å sjå at det sku forestille fiskesjell 🙂
    Eg likte denne veldig godt. Og beundre deg for tolmodet 😉

Kommentera

