4D-film

av scrappyzzelochmat

Hej

Förra helgen var jag på scrapträff i Uddevalla. Jag passade då på att använda lite Tonicsgrejer (det gör jag ju i och för sig nästan alltid men ändå)  till ett bidrag till en av utmaningarna på  träffen.

Om någon såg bidraget på träffen, så är titeln rättad.

Fotot är taget när vi väntar på att se en 4D-film och inte en 3-film! Tur att jag har barn hemma, som kollar vad och hur jag skriver!

Fotot och fotomattan är limmade med Tonic Studios Funky Tape Runner, snabbt och lätt 🙂

Till nederkanten av fotot har jag använt favoriten, Tonic Studios Mini Rotary Perforator.

Fjärilsbården och den vågiga kanten på det gröna pappret är gjorda med Tonic Studios Simplicity Geared Pattern Punches Butterfly Strip.

 

Ha en bra söndag

Kramar Marie

One Comment to “4D-film”

  1. For en fantastisk flott LO. Hærlige farger, hærlig oppsett, og uvanlig flott form på LO. Digget den virkelig.

Kommentera

