Ett cardstock tre kort….

av mimbirgitta

Hej! Idag blir det den enkla varianten, ja eller det blir det ofta från mig tycker jag. Här delade jag ett cardstock i tre delar och gjorde lika olika varianter, den gemensamma nämnaren är att jag stansat ut på kanten på framsidan på alla.

På det 1:a med 948e Simplicity Geared Pattern Punches Dotty Border

På det 2:a stansade med 759 e Paper Punch – Mini ´Star´ jag några stjärnor och när man lägger ihop kortet ser man stjärna på insidan.

 

och på det 3:e använde jag 947e Simplicity Geared Pattern Punches Celtic Border .

Ha de gott, Birgitta

2 kommentarer to “Ett cardstock tre kort….”

  1. Hej! Fina! Hittade hit via Anonyma scrappare och jag är lite nyfiken på vad motivet på herren heter? =)

  2. kul med 3 helt olika stilar , fina kort….

Kommentera

