Goddagens

av hancyfancy

 

 

 

 

Just nu så är den kreativa sidan av mig in a good mode. Det möbleras om, målas om, pysslas, sys och scrappas. Nästan så att jag har börjat planera julpysslandet. Mitt i röran så scrappade jag några foton från när min lille kille fyllde två i maj. Här poserar han med favorit presenten alla kategorier.

 

Har kapat med Super trimmern, som alltid. Råkade använda Mini punchen ”traditional heart” på denna LO åsså. Ops. Gillar den helt enkelt. Hjärtan går ju alltid hem. Den gula lilla remsan är punchad med Simplicity pattern punchen ”Scalloped diamond border”. Hur lätt som helst att puncha med. Sist men inte minst så använde jag Medium punchen ”Double scallop” tillsammans med Border systemet  för att fixa till det svart och vita pappret. Råkade halka in lite färgprover här också. Ops…igen. Här förnyar vi oss tydligen inte alla just nu.

Ha de nu prima tills nästa gång.

Kommentera

