En vanlig vardag…

av scrappyzzelochmat

Hej

Idag visar jag ett kort som jag gjort i Scenografi-teknik. Först är de vita blommorna är embossade, sedan har jag mistat bakgrunden och efter det så har jag gått loss med stämlarna från Vilda och Kortmakaren.

De utstansade blommorna är gjorda med 171e Tonic Studios Simplicity Geared Pattern Punch – Scalloped Arc Border. Om du följer länken HÄR, så ser du hur jag gjort blommorna/kugghjulen.

Limmat har jag  gjort med 745e Tonic Studios Funky Tape Runner. Håll tungan i rätt mun, för det går inte att flytta när man satt ihop papprena. Bra att den är syrafri också 🙂

Som vanligt har jag använt min 619e Tonic Studios Super Trimmer till att beskära med. Ett tips är att limma dit blommorna efter man beskurit. Det är enklare att få det snyggt då 😉

Det var allt från mig idag

Kram Marie

2 kommentarer to “En vanlig vardag…”

  1. Oj, for et fantastisk kort. Her ligger det mye jobb bak. Heldig er den som får dette 🙂

  2. Vilket fint kort. Älskar hur du skapat bakgrunden – så snyggt! Blommorna blev ju supersöta. Skulle ju bli fina i en rund krans mitt på ett kort ockås.

Kommentera

