Live. Laugh. Love

av Jezzanjoy

Min helg har varit supermysig och jag har haft en så där skön höstkänsla i kroppen. Jag gillar hösten! Det blir gott om tillfällen för att tända levande ljus och mysa med familjen. Dessutom kan man spendera timmar vid scrapbordet utan att ha dåligt samvete för att man borde gå ut i det fina vädret 🙂

Denna helg hade jag också förmånen att träffa DT tjejerna på Tonic Studios och i samband med det passade jag även på att shoppa lite hos Cili in Papers. Konstigt nog hittar jag alltid något jag behöver 😉

Jag hann knappt komma hem förrän jag satte tänderna i mina godbitar och här kommer mina alster. Det var länge sedan jag gjorde en LO, men det är alltid lika kul när jag väl sätter igång. Fotografierna är från en härlig oktoberdag förra året då jag och sonen var ute i Vasaparken och lekte.

Jag har använt följande material från Tonic Studios:

För att skära alla papper raka använder jag Tonic Studios supertrimmer 

Den lilla bården i kanten är gjord med Tonic Studios Simplicity Geared Pattern Punches Dotty Border 

Bästa saxen någonsin utan konkurrens är Tonic Studios Tim Holtz non stick micro-serrated multicutter

Utan denna lilla pryl går jag ingenstans. Perfekt för att användas till fotomattor och allt annat tjafs Tonic Studios Funky Tape Runner

One Comment to “Live. Laugh. Love”

  1. WOW, en helt fantastiks flott LO. Jeg elsker fargene, og oppsettet. Jeg lager ikke LO selv, for jeg har ingen og scrappe, men det her gjør jo at man har nesten lyst til og finne noen og scrappe altså 🙂

Kommentera

