Galen

av hancyfancy

Usch min lilla kille växer alldeles för fort. Det är för mycket som måste komma ihåg, lagras i hårddisken. Tur jag kan scrappa för att hjälpa minnet lite. Lever i någon sorts panik att jag ska glömma bort alla viktiga detaljer. Kanske är därför jag har över 4000 kort på det lilla monstret på den externa hårddisken. 4000 rensade och redigerade bilder. Kanske är lite galen. Ungen är ju bara två. Så 2000 bilder per år…do the math….herregud vem ska orka titta på alla 40 000 bilder ungen kommer att ha fastnat på fram till studenten? Kommer att bli en sån där gammal tant som tvingar alla på hemtjänsten att titta på kort på min lilla plutt. Åh herregud, då har jag inte ens tagit med barnbarn i beräkningen. Tur jag kan scrappa för att slappna av lite i denna hysteri.

 

Stjärnbården kommer från Simplicity geared pattern punch ”Star border”. Dom lösa stjärnorna högst upp är spillet från samma punch. Rundade hörnet på stjärn remsan med hjälp av Duo corner punch rounder. Nu ska jag gå och ta lite kort på lill plutten. Mohahaha

One Comment to “Galen”

  1. Råflott LO. Enkel, men allikevel så mye og se på. Og flott bilde og minne da 🙂

Kommentera

