Ett grattiskort

av scrappyzzelochmat

Hej

Gammal dator- gamla problem, ny dator- nya problem. Ursäkta bildkvaliten. Jag och min nya dator är inte kompisar ännu, men jag hoppas att vi blir det snart.

Kortet är till en 6-årig liten tjej som nyligen hade kalas.

Bården är stansad med 173e Tonic Studios Simplicity Geared Pattern Punches – Victorian Border.

Blomman är gjord med 030e  Tonic Studios Multi-Detail Craft Punch Flower. En blingblomma tyckte jag passade att ha i mitten avblomma.

För att spara tid så är allt limmat med 745e Tonic Studios Funky Tape Runner. Tar  limmet slut så finns det som refil, 746e Tonic Studios Funky Tape Runner Refill. Jag bytte min i veckan som gick.

Motivet är färglagt med distresser och papprena kommer från spillådan. Tänkte att den skulle bli mindre någon gång, men det verkar inte så 😉

Kram Marie

2 kommentarer to “Ett grattiskort”

  1. Stillig kort, men jeg får ikke sett bilde nummer to her, så det må nok lastes opp på nytt 🙂

Kommentera

