Till en 60-åring.

av Jezzanjoy

Måndag igen? Veckodagarna går så fort och helgen ännu snabbare.

Idag bjuder jag på ett gratulationskort som jag fick i beställning från en vän.

Jag har rivit mina papper med Tonic Studios Tim Holtz paperdistresser och de små fjärilarna är gjorda med Tonic Studios Mini Butterfly 

… och i vanlig ordning har jag även använt dessa små älsklingar från Tonic Studios:

Tonic Studios supertrimmer 

Tonic Studios Tim Holtz non stick micro-serrated multicutter

Tonic Studios Funky Tape Runner

 

One Comment to “Till en 60-åring.”

  1. WoW! Super snyggt!!

Kommentera

