Autumn memories.

av Jezzanjoy

Vilken fantastiskt skön helg jag haft! Jag och sonen tillbringade hela helgen på min mammas lantställe. Där lever vi enkelt med naturen som närmsta granne. Det finns inget rinnande vatten och sina behov gör man på utedasset!

Det är härligt att leva så några dagar, även om det var skönt att komma hem ikväll och ta en varm dusch. Vi var ute och plockade massor av kantareller och lingon och temat för detta kortet är höst. Det är ett kort som jag ska skicka till min mamma som tack för kost och logi hela helgen.

För ett tag sedan gjorde jag två höstlayouter och fick massa spillpapper över. Dessa passade perfekt in till hösttemat. Kortet är uppbyggt med lager-på-lager och en massa distanskuddar för att skapa liv. Den bruna bården är gjord med  Tonic Studios Simplicity Geared Pattern Punches Dotty Border

 

och så några höstbilder från helgen…

One Comment to “Autumn memories.”

  1. Fantastiske farger, og oppsett.. Blir så imponert over dere som klarer og sette sammen slike kort.. En dag skal jeg og klare det 😉 Finner ialefall masse inspirasjon til det her inne 🙂

Kommentera

