Halloj

av hancyfancy

Nu är det inte långt kvar tills det är dags för scrapmässan här i värmeland, närmare bestämt i Karlstad. Sisådär två mil från min dörr. Jag förstår att ni ALLA kommer vallfärda hit den 6-7 oktober. Eller hur? Jag råkar i alla fall veta att chanserna för att kunna införskaffa sig lite Tonic studios produkter är mycket stora. Jag tänker i alla fall lägga vantarna på några stansar. Man kan ju aldrig ha för många stansar vet ni.

Denna vecka bidde det en grååååå layout. Kanske lite insnöad på det just nu. Jag visste i alla fall att jag ville gör mej en rosett. Så jag högg tag i min Simplicity pattern punch som heter  ”Scallopped diamond border”. Sen va de bara att puncha på. Lätt å smidigt går den igenom pappret och snabbt som attan bidde pappersremsan klar. Sen scorade jag den i min Supertrimmer . Vek ihop, limmade med lite Funky glue. Skräpet från pappersremsan hamnade längst ner.

 

 

Vi ses på mässan.

 

Kommentera

