Grattis på 11-års dagen

av scrappyzzelochmat

Hej

Hjälp … min stora tjej är redan 11-år!! Hur gick det till??

Här är i alla fall grattiskortet som hon fått från oss i familjen.

Stämpeln är färglagd med makers.

Stjärnorna är mistade med min egna favoritblandning av guldfärgad mist och de har fått en blingsten i mitten.

Stansarna som jag använt är:

165 Tonic Studios Simplicity Geared Pattern Punches Celtic Strip till den vita borden

031 Tonic Studios Multi-Detail Craft Punch Star till stjärnorna och

174 Tonic Studios Simplicity Geared Pattern Punches – Daisy Border 2 till katen på det röda pappret.

För att skära papper så har jag naturligtvis använt 619 Tonic Studios Super Trimmer och limmat har jag gjort med 745 Tonic Studios Funky Tape Runner.

 

Ha en bradag

Kram Maie

Kommentera

