Inbjudningskort

av Jezzanjoy

I helgen har jag pysslat så det stått härliga till. Fick en beställning av min brorsdotter på inbjudningskort med önskemål om färgerna orange och rosa…

Jag viskar nu ( ja du får absolut inte berätta för Cissi, för då är det stor risk att jag  får sparken från designteamet) Cissi har nämligen strängeligen förbjudit mig att använda min favoritstans fjärilen, men jag är ju besatt av den så jag behöver nog söka hjälp. I min värld passar den till allt 🙂

Här är i alla fall resultatet:

Insida av kortet är dekorerad med de små fjärilarna  Tonic Studios Mini Butterfly 

Den oranga bården är gjord med  Tonic Studios Simplicity Geared Pattern Punches Dotty Border 

Fjärilen är gjord med Multi Detail Butterfly punch 726e

Jag har även använt:

Tonic Studios supertrimmer 

Tonic Studios Tim Holtz non stick micro-serrated multicutter

Tonic Studios Funky Tape Runner

2 kommentarer to “Inbjudningskort”

  1. Bare fortsett med sommerfuglene du, de passer jo til alt som du sier 🙂 Flotte innbydelser.

  2. Du får väl skriva att beställaren absolut ville ha fjärilar! För hur skulle du kunna låta bli dem då? 🙂

Kommentera

