Kanske inte världens bästa uppfinning, men nära nog…

av klisterolim

Har du pysslat länge eller är du en glad nybörjare?
Är du den erfarne så blir det här mest att reta upp dig på alla pengar du slösat på skräp…
Är du en nybörjare så kanske du gläder dig åt ett riktigt bra shoppingtips så du kan spara pengar och köpa annat roligt…

Var är det jag skriver om?
Jo nämligen den superbraiga, eminenta, extravaganta, orangea, skårade, markerade, underbara och mycket prisvärda SUPERTRIMMERN!
Det är tammetusan en av de bästa uppfinningar som gjorts 🙂
För den som varit med ett tag så är en bra skärmaskin ett aber att hitta.
Smaken är som bekant delad, men jag röstar stenhårt på Tonics Supertrimmer.

Här har jag gjort ett kort där jag skurit till alla delarna med den ovan nämnda pappersskäraren.
Och det går baske mig inte få det mycket mer exakt.
Jag är så nöjd 🙂

Har jag rätt eller har jag rätt 😉
Ett enkelt kort till en mogen jubilar.
Enda dekorationerna är egentligen de små pärlorna i hörnet och att det är 3d-lack på namnet och siffrorna.
Det räckte liksom 😉

Insidan är lika enkel den.
Den liggande delen är det som blev över från framsidan och uret är utklippt från ett annat ark.
Som jag brukar säga: ”Less is More” 🙂

Till er alla från mig…
Vi ses nästa vecka 😉

Kramen
Maggan

Kommentera

