Merry Christmas/God Jul

av Anita/AniLi

Hej
nu har jag dragit igång med julkortstillverkningen på allvar!

Så här kommer då ett julkort!!

Som dekorationer på detta kort har jag använt mig av Tonic Studios bordersystem
för att göra en bård med små granar.
Snöflingorna är utstansade med den lättanvända gearstansen.
Sitter just nu i husvagnen och har svårt att länka till verktygen
men på denna bild kan du se de stansar jag använt mig av.

Hur är det hos dig. Brukar du göra egna julkort?
Tillverkar du dom i så fall hela året eller startar du i december?

Nu ska jag ut i det härliga höstvädret på promenad!
Ha det så gott!

One Comment to “Merry Christmas/God Jul”

  1. Utrolig flott kort. Og en fantastisk nisse.. Han var jo bare super skjønn.

Kommentera

