Altrad penselförvaring

av scrappyzzelochmat

Hej

Nu harjag  äntligen altrat min penselförvaring. Redan i våras så bestämde jag mig att göra något åt den solblekta asken som penslarna brukar stå i.

Varför tar det sådan tid innan jag blir klar med mina ideer? Fast det är ju i alla fall bättre att ha massa ideer som jag inte hinner göra än att ha massa tid och inga ideer 😉

Burken är till för vinflaskor, men är jätterbra till långa penslar.

Men eftersom den är så stor, så gjorde jag en egen bakrund på en del av ett 70*50 cm papper med masker, mist och stämplar.

Det enda som syns av Tonicsprodukter är blomstansen  Tonic Studios Multi-Detail Craft Punch Flower. Istället för att använda den som vanliga blommor, så har jag limmat fast dem på ”gördeln” i en rad så att det bildar en bård.

Ha en bra dag

Kram Marie

Kommentera

