Have a delicious day!

av Jezzanjoy

Min helg har varit så himla skön. Avkoppling, god mat och dryck tillsammans med fina vänner. En av mina vänner tycker jag speciellt mycket om. Hon ger mig alltid massor av energi – en sådan där person som man blir glad att umgås med.

Med dagens kort vill jag inspirera dig att skicka en hälsning till dina vänner och visa att de är viktiga för dig.

Vem vill du göra glad och visa lite extra uppskattning för i veckan?

Image

Image

 

Bården är gjord med  Tonic Studios Simplicity Geared Pattern Punches Dotty Border

Jag har även använt:

Tonic Studios supertrimmer 

Tonic Studios Funky Tape Runner

Kommentera

