En gelatos-pion

av scrappyzzelochmat

Hej

För ett tag sedan så hade vi träff med med Tonics och Cilibloggen. Det är kul att träffas i verkligheten och inte bara på nätet. Tyvärr kunde inte alla komma, men vi som var där hade jätteskoj.

Vi brukar också få testa på nyheter och nya produkter. För mig är det ju lite ovant att använda nya papper för jag brukar alltid låta dem ligga något år eller så innan jag använder dem. Ja, jag vet jag jobbar på det och blir sakta bättre 😉

Blomman är färglagd med galatos. Härligt att jobba med, men blänker tyvärr när man fotar med blixt. Stämplarna är från Stampendous och Kaisercraft.

Bården är gjord med 174e Tonic Studios Simplicity Geared Pattern Punches – Daisy Border 2. Spillbiten som blev över har jag använt i överkanten på mini-lon.

Ha det bra

Kram MarieG

One Comment to “En gelatos-pion”

  1. Så gøy og høre at dere har hatt treff 🙂
    Og for et fantastisk kort du har laget.. Så annerledes og en idee jeg iallefall skal ta med meg videre..

Kommentera

