Kampen mot spillpapper.

av Jezzanjoy

Jag har en miljard spillpapper. Jag skämtar inte 😦 Varje gång jag ska scrappa tar jag ett nytt papper vilket gör att jag har ofantligt mycket papper som är halva eller sönderklippta. Därför har jag bestämt mig för att börja använda mina spillpapper istället för att ta nya varje gång. Det första jag gjorde var att sortera alla spillpapper i matchande färgtoner för att göra det enklare för mig när jag ska skapa. Jag har inte kommit halvägs men jag har i alla fall startat kampen mot spillpappren. Hur gör du med dina?

Dagens alster är gjort med bara mina spillpapper. Det blev en presentburk som jag ska fylla med badsalt och ett matchande grattiskort.

Blomman på kortet är gjord med  Tonic Studios  728 Multi-Detail Craft Punch Flower 

Jag har även använt:

Tonic Studios supertrimmer 

Tonic Studios Funky Tape Runner

One Comment to “Kampen mot spillpapper.”

  1. Fantastisk fargerikt og hærlig. Blir glad i sjela mi av slike farger jeg 🙂 Og gaven er jo super.

Kommentera

