Upprepar mig själv lite

av hancyfancy

Råkar kanske vara så att denna layout innehåller samma stämplar som förra gången…ops. Kan vara så att jag har blivit fäldigt förälskad i just dessa stämplar…ops.

Blommorna och trollsländan kommer precis som förra veckan från Pick of the bunch ”Roses”. Tycker dom är grymma. Hörnen på det vita pappret är rundade med Duo corner punch rounder. Sen så har det halkat hem en ny liten goding till punch som sitter längst ner i hörnet. Inbillar mig själv att den är oerhört användbar och räkna med att ni får se den in action flera gånger. Punchen med den lilla fågeln heter Simplicity flora & fauna ”Birdy” och är en sån där med kugghjul som gör att man punchar utan att ta i det minsta. Har säkert nämnt det förut men jag säger det igen…jag scrappar ALDRIG utan något från Tonic studios. Är lite sjukt beroende antar jag. Men va gör det? Det är ju bara ännu ett beroende att lägga på listan av scrapnörd världens alla beroenden. Ni vet vad jag snackar om.

Ha de nu prima.

 

Lämna en kommentar