Mera snöflingor

av Anita/AniLi

Julklappar är det kanske för tidigt att köpa nu, eller?
Men göra egna etiketter att sätta på julklapparna är det inte för tidigt att göra!

Jag tycker det är kul att göra egna och här är en enkel variant och den enda dekorationen är gjord med min favorit bland alla Tonics snöflingepunchar: ”Simplicity Classic Punch Snowflake”
Det är så lätt att trycka ut flingorna med den tack vare kugghjulsmekanismen.

I stället för att stansa ut snöflingan och sedan klistra fast den, så har jag använt papperet den är utstansad ifrån. Det kan du se på denna närbild.

 

2 kommentarer to “Mera snöflingor”

  1. Det er aldri for tidlig og begynne med julegaver. De sier jo at de som er litt smarte starter allerede i januarsalget (januari rea)
    Flotte gavelapper du har laget. Og den punchen er skikkelig flott 🙂

  2. Nackdelen med att köpa julklappar så tidigt, för mig i alla fall, är att jag glömmer bort att jag köpt dom och eller var jag har gömt dom!! 🙂
    Måste passa på att tacka dig för ALLA dina härliga kommentarer här i bloggen!
    Ha en bra dag!

Kommentera

