”Wang the dragon”

av scrappyzzelochmat

Hej

Här kommer en Lo med ett foto från i somras när vi besökte en nöjespark nära Köln som heter Phantasialand. Förutom at det vara massa roliga åkgrejer, så fick man hälsa på fem drakar. Varje drake hade sitt eget ställe och kom bara fram på vissa tider. På bilden är mina tjejer och draken  ”Wang the Dragon”

Till bakgrunden så började jag med att embossa vita några blommor i vitt och på några andra ställen så hamnade det lite gesso.

Bakgrunden är senan mistad i flera färger innan jag stämplat blommor och blad. På några ställen så har jag sedan färglagt blommorna lite lagom slarvigt.

För att ge lite djup i bilden så har jag stämplat flera blommor och blad, som jag sedan färglagt och klippt ut. De blommorna sitter på 3d-kuddar. En lite larv hamnade också på 3d-kuddar.

Stämplarna är från Tonics egna och ser ut så HÄR och så HÄR.

Ha en fortsatt bra söndag

Kram Marie

 

Etiketter:

Kommentera

