Puuh

av hancyfancy

Här har vi det livat. Hart spenderat 5 dagar på sjukhus med min lille plutt som lyckades få en sprucken tunntarm bara så där. Önskar att jag haft mina scrapgrejer med mig på sjukhuset kan jag lova. Låååånga timmar, speciellt när min son sov sig igenom dom första dagarna. Som tur är så fanns det en layout klar för nu när vi har kommit hem finns det minsann ingen tid att scrappa på. Nu är det full fart och väldigt väldigt väldigt mammigt. Har scrappat det gamla hedliga skolfotot med den delikata bakgrunden denna gång. PÅ detta kort har lilleman dessutom lyckats spräcka pannan. Hmmm….anar vi ett mönster här?

Har denna gång exprimenterat lite med den där trevliga Dotty border punchen och lyckats göra en rund liten sak. 11 cm i diameter va cirkeln ja började med. Lycka till…Mohahahah. Finns en anledning till att man inte ser hela kan jag villigt och jädrigt irriterat erkänna. Va ju tvungen att runda lite hörn också så jag plockade fram Duo corner punchen och rundade för glatta livet. Och det visade sig att jag hade rätt den lilla pippin uppe vid fotot kommer mycket till användning. Simplicity flora & fauna Birdy heter den. Ha de nu prima.

 

One Comment to “Puuh”

  1. En fantastisk flott LO. Liker fargene og enkelheten i den.Og journaling stripen passet fantastisk godt inn.
    Leit og høre at den lille har måttet være så lenge på sykehus. Men jeg håper han har det bra nå. Sender dere varme tanker!

Kommentera

