Vitt på grönt på vitt på…

av klisterolim

Ja, flera lager på mina kort.
Är det något som känns igen tro?
Förstår inte varför det går så mycket cardstock…

Här är det vit och mörkt grön cardstock som varvats hit och dit.Jag har använt min fantastiska supertrimmer till att skära till alla bitarna, och min fina Simplicity Geared Pattern Border Punch ”Victorian Border” som kommit till användning.
För den som inte vet så fungerar det bara fint att köra genom två lager carstock på en gång. Alltså dubbel resultat med halva arbetet 😉
Blomman är färglagd med Spectrum Noir och sedan utklippt och ditlimmad på kortet.

Här syns halvpärlorna som jag duttat dit…

På insidan är det en annan stämpel från Tonic som fått rycka in.
Och ja, även här så är det lager på lager.
Snart kommer jag att hålla en tävling, räkna hur många lager hon använder den här veckan där det är som mest 😉
*skratt*

Så blidde det då 😉

Tja det var väl som allt från mig då.
Ha en härlig helg på er alla.

Kramen
Maggan

Kommentera

