Våga vägra julkort

av hancyfancy

Hahahah. Våga vägra julkort! Nä skoja bara. Har ju lyckats bli förlorad i detta med julkort jag med. Funderar allvarligt på att terrorisera alla jag känner och någonsin har känt med ett dekorerat kort på mitt lilla monster. Mohahaha. Fast jag gillar ju att jobba under press så jag har inte producerat några julekort ännu. Jag ska bara först. Svärmor fyller år här i dagarna och då fick det bli ett kort och matchande paket till henne först. Sen julkort….ska bara jobba, städa, plocka ur diskmaskinen, baka pepparkakor, julpynta och anordna ett stycke 40 år fest först.  Sen blir det julekort. Lovar och svär.

 

Har stämplat mig en liten blomma med Pick of the bunch Chrysanthemum och klottrat i lite färg med min nya drog spectrum noir. Den vita kortbasen som ta mej tusan knappt syns på kortet har fått hörnen rundade med Duo corner punch Rounder . Paketet har fått sej en släng med papper som gått igenom Super trimmern och Simplicity pattern punch Dotty border. Den sistnämnda är en förbannelse som ingen av oss som äger den lyckas bli av med. Man använder den om och om och om igen. Fast jag råkar ju ha åkt på flera sådana förbannelser.  Dom lila små fjärilarna kommer från Medium punch Butterfly pattern och är väl egentligen skräpet från den. NU ska jag gå och göra alla mina ska bara så får vi se om det blir julkort till nästa onsdag.Ha de gott

Kommentera

