En bröllops Lo

av scrappyzzelochmat

Hej

Förra hösten hade jag den stora glädjen att få vara med på bröllop. Här kommer en Lo på brudparet till sammans med sina söta tjejer.

Lon är gjord på en träff, där den dominerande färgen skulle vara från kläderna. Gissa vilken färg jag hade mest av?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Ramen är gjord med en die från Sizzix, som är strösslad med Distress dry glitter cleaer rock candy.

För att glittret skulle fästa ordentligt, så har jag lagt på glossy accent över hela ramen. Tyvärr kommer inte glittret riktigt fram på fotona, men det är ett glitter som jag starkt rekomenderar.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Vad är en  bröllops Lo utan blommor?

Denna gången har jag varit riktigt sansad och har bara fyra blommor på Lon, eller rättare sagt, fyra stansade blommor, för det har visst kommet dit några andra också. Men dom räknas väl inte, eller?

De vita blommorna är stansade med  den stora blommar i Tonic Studios Petal Pairs Box Set 1. För att spara tid så är de limmade direkt på Lon, samt blingade i mitten.

Ha det bra

Kramar Marie

Kommentera

