Blommor i turkost

av klisterolim

Den här veckan så blir det ett födelsedagskort från mig till er 😉
Ja, eller kanske inte till er, utan till en liten tjej som fyller år.
Vad hör små flickor till om inte bling och färger.
Så här kommer det…

P1030253Det är ett kort i 15×15 där jag tagit en vit cardstock som bas.
På den ett lager med någon mönstrad historia i turkost som har lagat hos mig utan att bli använt. Men nu kom det till användning…
På detta har jag lagt ett lager med vit cardstock igen som jag skurit till med min Cameo.
Swirlarna och ovalerna är inte från Tonic, men det är däremot de underbara blompunchar som jag använt till blommorna.
Dessa har jag stansat ut spillbitar av papper med och sedan krullat till med ett embossingverktyg. Men det går precis lika bra att ha baksidan av en pensel eller liknande för att få till den bungliga looken 😉

P1030254Blommorna i närbild.
De är knölade från ena hållet och sedan från andra hållet.
i mitten så har jag stansat ut en snöflinga och blingat upp med lite guldglitter.

Hela blommorna är täckta med ”Gloss and Shine”.

Nu hoppas jag bara att den lilla damen som fyller 6 blir glad 🙂

Kram och trevlig helg
//

Maggan

Kommentera

