Två runda hål?

av mimbirgitta

Hej

Två runda hål i en fyrkant, vad kan det bli av det?

Jo jag fick det att bli en flaskgömma. Jag gjorde 3 askar som jag klistrade på varandra med runda hål i första och andra locket.

På hörnen för att dölja skarvarna satte jag en bård utstansade med

Simplicity Pattern Punch – Doily Border – Item 967e.

God Jul och Gott Nytt År önskas av Birgitta

2 kommentarer to “Två runda hål?”

  1. Suverän idé!!
    Det här gillar jag verkligen…och mycket snyggt utfört.

  2. Helt fantastisk ide. Tusen takk for at du deler, for denne kommer jeg garantert til og bruke. Og den var skikkelig nydelig utført 🙂

Kommentera

