Klappar med lappar

av hancyfancy

 

 

 

Inga julkort ännu. Ops. Men min stora passion så här i juletider är paket. Att slå in dom närmare bestämt. Att införskaffa dom kan kvitta, öppna dom också. Men slå in dom är mycket viktigt. Slog in två till sonen….som är två. Min kära make skakade i huvudet och menade att papper med tomtar på kanske hade varit lämpligt för en liten mini människa. Tomtar? What? Tomtepapper ger mig svettningar, andnöd och tunnelseende. Jag hatar tomtepapper. Sen må ungen vara två men tomtepapper det blir det banne mig inte. Nästan lika illa som tomtepapper är färdiga äckliga etiketter. Blää. Ryser bara jag skriver det. Huu. Herregud paketen måste matcha granen som måste matcha inredningen. Röda kulor? Tomtepapper? Nej tack. Får väl lov att erkänna att jag är en julsnobb.

Hur som haver så snickrade jag ihop två mycket enkla etiketter med mina kära Tonic punchar. Granen är en medium punch som heter ”Christmas tree” och snöflingan är en mini punch som heter ”Snowflake”. Mycket bättre än dom förtryckta etiketterna från Ica. Kan säga att Supertrimmern va väldans bra att ha också till detta projekt.
tags1

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAGod jul på er alla och jo det är helt okej att dressa upp ungen innan han klär granen för att få rätt färger på fotona. Herregud scrappande kräver planering.

 

 

Kommentera

