Let it snow

av Jezzanjoy

Jag har förmånen att få blogga på självaste julafton! Om du har missat en julklapp till någon så här i sista minuten kommer här ett tips på en gåva du pysslar ihop snabbt. Du behöver ett blockljus, några vackra band och valfria dekorationer.

Jag valde ett vitt ljus som jag dekorerade med texten ”Let it snow”. Det finns olika sätt som du kan dekorera ljus med (det är bara att googla på internet) Jag gjorde det enkelt för mig och använde en färdig text som jag köpt på Panduro. Texten sitter på ett genomskinligt papper som du löser upp i ljummet vatten och som sedan smälter fast in i ljuset när det torkar. Sedan satte jag på ett vackert band, några vita kulor och självklart avslutar jag året med min favoritfjäril Multi Detail Butterfly punch 726e  Slå in i lite cellofanpapper och voilá så har du din handgjorda present klar!

Självklart vill jag passa på att önska dig en fröjdefull jul med nära och kära! Njut av god mat och ledighet så syns vi på nyårsafton! Då lovar jag dig något alldeles speciellt i pysselväg.

bild

bild2

Kommentera

