Double Zig Zag card

av Anita/AniLi

God morgon!

Detta kortet är mitt sista alster för Tonic Studio.
Ett helt år har gått och jag har haft den stora förmånen att få ”leka” med alla dessa härliga punchar,
använda den allra bästa skärmaskinen, lim och mycket mer.
Tack alla besökare för era goa kommentarer!
Tack Cicci och hela DT-teamet för ett spännande år!

Så önskar jag er alla ett RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!

Vet inte om jag får något kort på min födelsedag, (som infinner sig om några dagar),
så här är ett kort till mig!! 🙂

P1040344

Kortet stängt med ett ”bälte” som håller ihop det.

P1040360

Bården runt kortet är gjord med Tonic Studio Simplicity Geared Pattern Punches Dotty Border.

P1040353

Motivet är målat med distresser och under motivet stämplade jag andra delen av Textstämpeln.

P1040361

På bältet stämplade jag första delen av Textstämpeln.

P1040358

Till detta kortet har jag använt mig av:
Stämplar (blomma och fjärilar) från Tonic Studio stämpelkit; Pick of the Bunch ”Rudbeckia”.
Texten är från Vilda Stamps.
Mönsterpapperet är från Maja Design.
Kortet är ett ”Double Zig Zag card” och du hittar en tutorial hos ”mariannespapir”.

Lots of hugs from Anita/AniLi

One Comment to “Double Zig Zag card”

  1. Absolutely stunning in every detail!! Beautiful. Ruth 🙂

Kommentera

