av scrappyzzelochmat

Hej

Här kommer nästa uppslag på mini-albumet.

CIMG2790_MarieG

Imorgon har jag tänkt att skicka bilder för framkallning (hoppas jag) och då kommer jag beställa svart-vita bilder på familjen att ha i albumet.

CIMG2791_MarieG

På vänstersidan så har jag använt Tonic Studios Simplicity Geared Pattern Punches – Daisy Border 2.

CIMG2792_MarieG

På höger sidan så har jag använt Tonic Studios Simplicity Geared Pattern Punch – Scalloped Arc Border, Tonic Studios Simplicity Geared Pattern Punches Butterfly Strip och Tonic Studios Simplicity Geared Pattern Punches Daisy Border.

CIMG2793MarieG

Under fliken till höger så gömmer sig en Tonic Studios Multi-Detail Craft Punch Flower.

Det var allt för idag.

Ha det jätte bra.
//MarieG

Kommentera

