Bibibibilligt och så attans bra

av hancyfancy

Mitt lov går i 180 just nu. Nytt Jobb och jag ligger i hårdträning inför Karlstad Stadslopp den 16 juni. Vilket för tillfället följs av halva Värmland via tidning och blogg. Å sen ska jag hinna scrappa också. Fast det finns det ju liksom alltid tid till. Fast jag har helt klart fått lära mig att scrappa effektivare vill jag lova. Några tips för att komma över velandet fram och tillbaka och bara scrappa mer med hjärtat, istället för hjärnan?

Denna LO gick faktiskt rätt snabbt fast den blev ju inte i närheten lik vad den skulle bli från början. Kan ju inte för mitt liv scrappa utan mitt 349e border punch system eller min  805 e Paper punch edger numero fem. Lite lätt beroende da. Stod på Karlstad scrapmässa i början på mars och berättade för kunder hur prima detta system är och jag behövde inte ens överdriva. Vet ni förresten att själva bordersystemet kostar 65 spänn och en punch mellan 39-65 kr styck. Så spring och köp ögonaböj.  På den här Lo´n har jag punchat på båda sidor på pappersremsa som är 4,7 cm bred. Resultatet blev en remsa med randigt papper som sitter fast under kameran. Hur man gör tror jag att jag har förklarat i något tidigare inlägg. Limmar det gör jag mer än gärna med 422e Funky tape runner. De e grejer de. Lööööv it. Nu ska här löptränas. Ha de gott. Över och ut.

2 kommentarer to “Bibibibilligt och så attans bra”

Lämna en kommentar